Dissabte 13 de desembre a partir de les 11.30 h. 7 anys defensant l’Alzina i el seu Jardí. Jardí Sí: Pisos i Placeta No. Vermut, Xerrada i Concert.
Aquest novembre fa 7 anys de lluita defensant l’Alzina, el seu Jardí i les Casetes d’Encarnació. 7 anys defensant un dels darrers espais verds de la Vila de Gràcia. Volem un Jardí, garantir l’existència de l’Alzina i restaurar les Casetes. No hi volem ni pisos, ni ridícules placetes dures.
* 11.30 h.: Taller creatiu per a families. Per celebrar tot allò bonic que porta l’hivern, tindrem activitats festives i creatives per a tota la família:
– Fes el teu propi mini tió de Nadal!
– Varetes màgiques del solstici
– Pintem arbres d’hivern entre totes
– Plastilina festiva
– Espais de joc sensorial + mural col·lectiu
* 13.30 h.: Vermut i concert reivindicatiu amb Enric Bautista.
Taquilla inversa: cada família aporta el que pugui. El nostre projecte és autogestionat i funciona gràcies a la col·laboració de totes les persones que gaudiu de l’espai.
Begudes solidàries a benefici del Jardí — recordeu portar efectiu!
Tot el Matí: Venda de Plantes i esqueixos en solidaritat amb el Jardí.
Lloc: Jardí de l’Alzina. C/Manrique de Lara, 7
EL JARDÍ DE L’ALZINA (JARDÍ DE LA PAU) ÉS UN ESPAI OBERT I COMUNITARI, AMB HORTS I JARDÍ AUTOGESTIONATS PER LES VEÏNES. SOM UN JARDÍ PÚBLIC OBERT A LES VOSTRES INICIATIVES. UTILITZAR EL JARDÍ ÉS UNA MANERA DE DEFENSAR-LO.
JARDÍ SI. NI PLAÇA NI PISOS !!!
