Concentracions a la Fundació Puigvert

Dies 20 i 21 de juny a les 13 hores

C/ Cartagena 350

La Fundació Puigvert, institució sanitària a Barcelona, té com a visió la de “comprometre’s amb la salut de les persones”. Tanmateix, res d’això compleix amb la seva plantilla.

Des de la secció sindical CGT no hem deixat d’advertir a l’empresa la falta de personal que aquesta institució pateix, la sobrecàrrega de treball que això suposa, a més de la tensió assistencial, que provoca que la plantilla quedi desprotegida i esgotada, revertint en la salut laboral tant física com mental de tots els treballadors i les treballadores.

La improvisació de les cobertures, no saber si hi haurà suficient personal per a cuidar als i les usuàries deixa desprotegida a la plantilla, que es pregunta una vegada i una altra: “Qui cuida a les que cuiden?

L’excel·lent atenció que sempre ha ofert el personal, queda únicament en mans de la direcció que, no obstant això, no proporciona els mitjans humans suficients, despreocupant-se i menystenint als i les treballadores. I que, malgrat els advertiments de la CGT per tot això, continua actuant de manera autoritària, faltant al respecte i sembrant la por entre els i les professionals.

A la falta de professionals generalitzada en tots els serveis i departaments, cal afegir, l’abonament de la retribució variable per objectius (DPO) del 2021, pendent des del mes de març passat, i que no és més que el reconeixement al treball i compromís del personal.

Les decisions que pren l’empresa cap a les persones treballadores no fan més que entreveure que per a ells, els seus treballadors i treballadores no són importants per al seu pla estratègic.

La direcció demana temps a la plantilla, però a la plantilla aquest temps se li acaba, i que cansades i esgotades decideixen, aprofitant la falta de professionals de la salut generalitzada, prestar servei en altres empreses.

Demandem acabar amb el deteriorament de les condicions laborals, finalitzar amb la impossibilitat de conciliar la vida laboral i familiar i també, com no, exigim el reconeixement professional que mereix el personal.

Sota la consigna de #FARTES, la CGT juntament amb la resta de sindicats del Comitè d’empresa de la Fundació Puigvert hem convocat concentracions que tindran lloc els pròxims dies 20, 21, 27 i 28 de juny a les 13 hores al carrer Cartagena 350 de Barcelona, per a reivindicar la vulneració de drets laborals bàsics, a més a més de la reclamació del pagament de la DPO del 2021.

La plantilla està #FARTES

Ara només ens queda passar a l’acció!

Arriba