Com ja sabeu, Can Vies es troba en una situació de gravetat extrema: a partir de l'1 d'abril poden fer efectiu el desallotjament. Però encara estem a temps d'aturar-ho! Ara més que mai hem d'aglutinar forces, mostrar el nostre suport i fer pressió amb l'objectiu de salvar el Centre Social Okupat més antic que hem tingut al barri.
Des de la Plataforma de Suport a Can Vies convoquem una acció el proper dijous 27 de març a les 18h al Districte, consistent en col·lapsar l'oficina amb instàncies exigint que Can Vies es quedi al barri. La idea és poder entregar més de 100 instàncies, impedint que el servei continui amb normalitat i generant una gran cua que escenifiqui el suport de Can Vies al barri.
Per fer aquesta acció és molt important que ens n'assegurem que vindran com a mínim 100 persones, per això us fem arribar aquest doodle: http://doodle.com/xzaagvvuzmtxr7nzdp6nags5/admin#table perquè us hi apunteu i valorar si tenim forces de tirar l'acció endavant. Feu-ho córrer entre totes aquelles persones que cregueu hi poden assistir.
Què farem?:Instanciada al Districte perquè Can Vies es quedi al barri
Quan ho farem?:Dijous 27 a les 18h, però quedem per anar totes juntes a les 17:30h
On ho farem?:Quedem a la Plaça de la Hamsa (darrera el districte) per anar totes juntes al Districte
On t'has d'apuntar?: clicant a l'enllaç del doodle http://doodle.com/xzaagvvuzmtxr7nzdp6nags5/admin#table
Totes juntes Som Can Vies i aturarem el desallotjament!
